Το έπος των Schattenjaegers συνεχίζεται
Ύστερα απ' το πολλά υποσχόμενο demo/πρόλογο The Lost Family, η ιστορία του Markus Ritter συνεχίζεται τώρα στο κυρίως παιχνίδι, Ghosts of the Past - αποτίνοντας φόρο τιμής όσο και αγάπης προς το εμβληματικό σύμπαν του Gabriel Knight, σύλληψη και έργο της Jane Jensen. Υπέροχα σχεδιασμένα, με σχεδόν άψογη διεκπεραίωση παρά τους οικονομικούς και υλικοτεχνικούς περιορισμούς, τα παιχνίδια της σειράς Markus Ritter έχουν ως πρωταγωνιστές τον ομώνυμο χαρακτήρα και την αποξενωμένη εξαδέλφη του, Roberta - επίσης τιμητική αναφορά στην πρωτοπόρο σχεδιάστρια παιχνιδιών FMV (Full-Motion Video) και μια απ' τις πρώτες δημιουργικές συνεργάτιδες της Jensen, Roberta Williams.
Ακολουθώντας ορισμένα από τα θέματα, καθώς και τη δομή του δεύτερου μέρους της τριλογίας του Gabriel Knight, The Beast Within (του μόνου που χρησιμοποιεί την τεχνολογία FMV), το Ghosts of the Past εμπλέκει τον ευαίσθητο φωτογράφο Markus και την ατίθαση, δυναμική blogger Roberta στην αιώνια μάχη ανάμεσα στις δυνάμεις του φωτός και του σκότους, με την ιδιότητα των Schattenjaeger (κυνηγών ίσκιων) οι οποίοι έχουν την κληρονομική υπερδύναμη - και το καθήκον - να αναγνωρίζουν και να πολεμούν το κακό που παρουσιάζεται με απατηλά οικεία ανθρώπινη μορφή και δρα υπογείως με ανεξέλεγκτη, αποτροπιαστική βιαιότητα. Όπως ο θρυλικός πρόγονος και προκάτοχός του, έτσι και ο Markus θα έρθει αντιμέτωπος μ' ένα μοιραίο δίλημμα όταν επιτέλους συναντήσει τον έρωτα της ζωής του στο πρόσωπο του όμορφου Ludwig, αλλά οι Ίσκιοι έχουν δυσοίωνα σχέδια γι' αυτόν και το μέλλον της νέας του σχέσης...
Παρά τις προφανείς και πλάγιες αναφορές στο σύμπαν του Gabriel Knight (με πάμπολλα έξυπνα και απολαυστικά κλεισίματα του ματιού), το Markus Ritter - Ghosts of the Past δεν παύει να αποτελεί ένα ολοκληρωμένο, αυτόνομο project ανεξάρτητων δημιουργών, με πρωτότυπα στοιχεία, ενδιαφέροντες ιδιότυπους χαρακτήρες και συναρπαστική υπόθεση. Τα χειριστήρια είναι τα ίδια με αυτά του demo (The Lost Family) αλλά με σημαντικές βελτιώσεις, ενώ τα ωραιότατα σκηνικά και το ατμοσφαιρικά λιτό soundtrack λειτουργούν σε μεγάλο βαθμό ως οργανικά συστατικά της πλοκής.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Μια συνεπτυγμένη εκδοχή του άρθρου αυτού στα Αγγλικά δημοσιεύτηκε στο προφίλ μου στον επίσημο ιστότοπο του Steam (30.11.24).
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου